BUCHI Labortechnik

BÜCHI Labortechnik

Ny Laboratorie Frysetørrer

Med kontinuerlig sublimering

BÜCHI som er kendt for udviklingen af Rotationsfordamperen, har udviklet en ny Frysetørre, specielt til laboratoriebrug.

Lyovapor™ som bruger Infinite Technology™.

L-300 tilbyder som den første kontinuerlig sublimering. Desuden giver Infinite-Control™ teknologien komplet processtyring af alle parametre, dette også via mobile enheder, såsom smartphones.

Med de nye Lyovapor’s™ L-200 og L-300 Frysetørrere, kan man med L-200 arbejde med en kapacitet på 6 kg (-55⁰C) og L-300, ubegrænset kapacitet (-105⁰C). Begge er individuelt konfigurer-bare og kan til enhver tid tilpasses skiftende behov.

”Der er fuld kontrol over alle procesparametre, med Infinite-Control™. Lyovapor™ L-200 og L-300 er udstyret med Infinite Control™, det holder brugeren informeret om kondensatortemperaturen samt alle hylde- og produkttemperaturer og systemtrykket. Hermed har brugeren nu fuld kontrol over alle relevante procesparametre, når som helst og hvor som helst”

BÜCHI Produktchef, Dr. Marco Kleine.

Brugere kan styre Lyovapor™ direkte på enheden eller remote workstation. Softwaren kan bruges til at generer individuelle data, oprette rapporter og hurtigt lave metodedesign og realtidsgrafer. Derudover har Pro-versionen prøvebeskyttelsesfunktion og slutpunktsdetekteringsfunktion.

Ubegrænset kapacitet takket være Infinite Technology™. Lyovapor™ L-300 er den første laboratoriefrysetørrer med kontinuerlig sublimering, takket være Infinite Technology™.

Med to kondensatorer og automatisk hygiejnisk damprensning er L-300 i stand til at kører kontinuerligt med minimal vedligeholdelse.

Læs mere om Lyovapor™ her

Se videoen her

BÜCHI Labortechnik Stand 105

LabDays Copenhagen is organized by J.B. Exhibitions ApS  - Svogerslevvej 6  -  DK - 2700 Brønshøj  -  P: +45 2033 3316 or P: +45 2127 0814