In-Vitro

In-Vitro

In Vitro præsenterer Ergonomisk LidTwister

Nyt produkt fra In Vitro – Ergonomisk LidTwister

Er det vigtigt for dig at reducere dine hånd- og armskader?

Laboratoriepersonale der flere gange dagligt, skruer låg på og at centrifugerør, kan efter års arbejde risikere at få permanente skader på hænder og arme, af de mange ensformige bevægelser.

LidTwister er designet til at skrue låg på og af standard plast centrifugerør i størrelserne 15 og 50 ml. Enheden er specielt udviklet af laboratoriefolk til at aflaste hænder og arme ved at befri laboratoriepersonalet for de mange uhensigtsmæssige gentagelser.

LidTwister er utrolig nem at betjene. Du placerer røret i holderen, lukker lågen, og enheden skruer låget af og efterlader det løst oven på centrifugerøret. Når røret igen placere i holderen i enheden skrues låget fast. LidTwisteren er ikke kun en uundværlig hjælp, den er også pålidelig, da den hver gang sikrer et tæt og ensartet skru af lågene på centrifugerørene.

En LidTwister kan være en fornuftig ergonomisk investering for det laboratorie der ønsker at være på forkant med hånd- og armskader.

Er du interesseret i yderligere oplysninger på LidTwisteren?

Kontakt venligst Kim Bidsted på mail: kb@in-vitro.dk eller mobil: +45 30507004

In-Vitro Stand 141

LabDays Copenhagen is organized by J.B. Exhibitions ApS - Svogerslevvej 6 - DK - 2700 Brønshøj - P: +45 2033 3316 or P: +45 2127 0814