ICU

Scandinavian Congress Center - Aarhus

ICU Scandinavia

Boomerang som skyløsning

På Labdays visar ICU Scandinavia, vårt system för kontinuerlig temperaturmåling og kvalitetssikring i laboratorier. Boomerang samlar automatiskt in information om temperaturer i t.ex. kyl- och frysskåp, inkubatorer och värmeskåp, och larmar omedelbart när inställda gränsvärden överskrids och hjälper dig hantera din egenkontroll. Boomerang bygger på flexibilitet och erbjuder flera olika sätt att få larm, t.ex. via sms, e-post eller blixtljus och ljudsignal.

ICU Scandinavia är ikke en distributör av andra producenters produkter, vi har utvecklat vårt egna system Boomerang sedan 1998 (dvs. Boomerang firar 20 år!). Varje år bjuder vi til et bruger-forum der vi diskuterar ny funktionalitet i Boomerang och förbättringar tillsammans med våra bruker. Våra anteckningar från bruger-forum i Norge, Sverige, Danmark og Finland ger oss specifikationen för kommande ny funktionalitet i Boomerang. Vi kan stolt säga at det er «vores bruger» som vidareutvecklar Boomerang at hele tiden bli bedre og bedre. Vi, der udstiller på Labdays, er ikke kun “almindelige” sælgere, vi har været på Boomerang-rejsen i mange år sammen med vores kunder / partnere / brugere.

På Labdays visar vi nye Boomerang 3.0, tredje generationens Boomerang system. Nu kommer Boomerang som en «skyløsning», vi visar flere nye innovativa Boomerang loggers, nya kreativa sensorer og meget mere.

Se det hos ICU Scandinavia Stand 97

Generelt om Boomerangsystemet her

LabDays Copenhagen is organized by J.B. Exhibitions ApS - Svogerslevvej 6 - DK - 2700 Brønshøj - P: +45 2033 3316 or P: +45 2127 0814