Buhl & Boensoe

Buhl & Bønsøe

Orion Star T900 titrator – optimér titreringer og undgå fejl

Produktnyhed: Orion Star T900 titrator – optimér titreringer og undgå fejl

Produktnyheden fra Thermo Fischer Scientific - Orion Star T900 serien – er en serie af titratorer, som effektiviserer dine titreringsprocesser og optimerer reproducerbarheden og nøjagtigheden af dine resultater. Det eneste, du skal gøre, er at programmere titratoren én gang. Orion Star T900 serien fås i 4 versioner: 3 versioner til henholdsvis syre/base-, redox- og iontitreringer samt en all-in-one version.

Buhl & Bønsøe Stand 48

Testo Saveris dataloggersystemer - præcis måling, sikker opbevaring

Det cloud-baserede dataloggersystem fra Testo - Saveris 2 - giver det fulde overblik over klimatiske forhold uanset, hvor du befinder dig. Saveris 2 WiFi dataloggere gemmer målingerne og sender dem ud i skyen til Testo Cloud via trådløs WLAN. Her kan data tilgås via PC, tablet eller smartphone, hvor som helst og når som helst.

Dataloggersystemet findes også i en in-house version – Saveris – hvor der kan tilsluttes en kombination af trådløse/ethernet dataloggere samt transmittere. Al data gemmes direkte på en PC/server.

LabDays Copenhagen is organized by J.B. Exhibitions ApS - Svogerslevvej 6 - DK - 2700 Brønshøj - P: +45 2033 3316 or P: +45 2127 0814